Radijo kampanija truks tris savaites trijose radijo stotyse: „M-1“, „M-1 Plius“ ir „Lietus“. Kiekvienoje jų kasdien – penkios laidos-žaidimai, skirti pristatyti skirtingus šalies regionus. Prisiskambinusiems į studiją dalyviams leidžiama pasirinkti, į kokios temos klausimą jie nori atsakyti, pavyzdžiui, parkai, renginiai ar gastronominis turizmas. Teisingai atsakiusiems – prizas, o visiems klausytojams – kelionių po Lietuvą idėjų pluoštas.
„Kartais tam, kad išsiruoštum į kelionę Lietuvoje tereikia visai nedaug – uždegančios idėjos, negirdėtos informacijos, netikėtų faktų. Radijo intarpus skiriame visiems, ieškantiems naujų potyrių ir išgyvenimų. Juk tik žemėlapyje Lietuva atrodo maža, bet keliautojams ji – didžiulė ir įvairi. Siūlome nebijoti pasukti iš kelio ir pažinti savo spalvingą kraštą, nes Lietuva – tokia įdomi ir netikėta!,“ – entuziastingai keliauti po Lietuvą kviečia laikinai einanti Turizmo departamento vadovės pareigas Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Pasak jos, pernai vykdyta radijo kampanija buvo labai veiksminga, todėl šiemet ji vėl tęsiama būtent prieš turizmo sezono pradžią.
Radijo laidas galima perklausyti ir internete https://www.m-1.fm/lietuva/.
Vietinio turizmo augimo fenomenas: pernai po Lietuvą bent su viena nakvyne keliavo 1,26 mln. gyventojų, t.y. dešimtadaliu daugiau nei 2015 m. Vietinis turizmas sudaro pusę visos Lietuvos turizmo rinkos.
VTD informacija
Atsiliepimai